پیش‌بینی وضعیت هوای تهران طی ۵ روز آینده کیفیت هوای تهران قابل قبول شد هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است

یکشنبه های مردمی در وزارت کار

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: ما یکشنبه های مردمی را طراحی کردیم .
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 08
کد خبر: ۱۵۸۲۰۲

به گزارش راهبرد معاصر،مهری طالبی دارستانی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در همایش ارتباطات مردمی و سلامت اداری که در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: ما در سه بخش نیروی انسانی، عملیات و محتوا تلاش کردیم تا نقشه راه سلامت را شکل دهیم تا در زمینه مبارزه با فساد اقدامات موثری صورت بگیرد.


وی افزود: بررسی شکایت‌ها نشان داد که ۸۰ درصد از شکایت‌ها در اصل گزارش فساد است و ما برای مقابله باجریان فساد، سند زیست بوم فسادستیزی را تدوین و اجرا کردیم.


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی با اشاره به تلاش همکارانش برای مقابله با فساد در این وزارتخانه، ابراز کرد: در مدل فساد ستیزی همکاران تلاش های بسیاری کردند و مجاهدانه پای کار آمدند.

 

وی افزود: طی سال گذشته ما در مجموع ۱۷ بازرسی به صورت ادواری در تمامی استانهای کشور داشته ایم و ۱۵ بازرسی نیز از ابتدای امسال صورت گرفته است.


طالبی یکی از اقدامات مهم این دفتر را مقابله با فساد عرفی در بازرسی‌ها عنوان کرد و گفت: منع خرید هدایا و سوغات از طرف مدیزان استانی برای بازرسان و منع استفاده از امکانات دولتی در خرید و گردش طی ماموریتها و ممانعت از همنشینی غیر کاری مدیران استانی و بازرسان در بازرسی‌ها یکی از اقداماتی است که ابلاغ شده و این امر موجب افزایش اعتماد مردم به سیستم نظارت وزارت کار شده است.


وی تاکید کرد: طی سفرهای استانی گزارشاتی از مردم داشتیم مبنی بر این که برخی از شکایات و گزارش های تخلفاتی که به ادارات کل استانی می دهند، پیگیری نمی شود، ما براین اساس رابطینی را بابت این امر اختصاص دادیم که مستقیماً گزارش‌ها را به دست ما برسانند.


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ابراز کرد:طرح یکشنبه های مردمی طی یکسال در وزارت اجرایی شد و از این طریق میتوانیم بی واسطه پاسخگوی مردم و شکایات آن‌ها باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۹۸ درصد شکایات مربوط بهسالهای قبل بوده و کمتر از ۲ درصد گزارشات مرتبط با زمان استقرار دولت سیزدهم است و این موضوع نشانگر امیدی است که مردم پس از استقرار دولت انقلابی به رسیدگی به درخواستهای کهنه شان پیدا کردند.


وی در پایان افزود: ما در دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تلاش بیش از ۱۴ ساعت در روز توانستیم میانگین زمان پاسخگویی را از ۱۱ روز را به حدود ۳ روز برسانیم./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار